یک هدف بزرگ

ساخت وبلاگ

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان:

آمار روحانیون در دفاع مقدس 35 هزار نفر بود که بیش از 5400 نفر آنان به شهادت رسیدند و بالاترین آمار شهدای کشور بر اساس ضریب جمعیتی، شهدای روحانی هستند و امروز که روحانیت مورد هجوم واقع می شود و حضور روحانیت در دفاع مقدس را کم رنگ جلوه می دهند اما این آمار نشان می دهد روحانیت بالاترین حضور را در دفاع مقدس داشتند.

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی محسن زاده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله استان در نشست خبری عصر امروز 31 فروردین ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم تشکیل سپاه پاسداران اظهار داشت : با تجربه هایی که رهبر کبیر انقلاب اسلامی از نهضتهایی که پیش از اانقلاب اسلامی داشتند امر به تشکیل سپاه را صادر کردند

محسن زاده در ادامه افزود : سپاه علاوه بر اینکه یک نیروی صد در صد نظامی و انقلابی است یک نیروی فرهنگی هم است

وی گفت: با شهادت استاد علامه مرتضی مطهری پیشنهاد تشکیل سپاه به فرمان امام تایید شد و سالروز شهادت استاد مطهری روز عقدیتی سیاسی مطرح شد ، و از آن روز افکار این شهید والا مقام نه تنها در شعار بلکه در عمل سر لوحه کار قرار گرفت

و به صورت نمادین در این روز هفته عقیدتی سیاسی تکریم می شود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله اظهار داشت : امسال از 11 تا 17 اردیبهشت ماه برنامه ها متعددی در سطح استان برگزار می شود

حجت الاسلام محسن زاده ادامه داد: برگزاری محافل روشنگری با عنوان راههای مقابله با نفوذ فرهنگی از دیدگاه شهید مطهری، مسابقه مقاله نویسی و وبلاگ نویسی با مبنای افکار شهید مطهری و گلباران قبور مطهر شهدا در سراسر استان از دیگر برنامه های پیش بینی شده عنوان کرد .

وی با بیان اینکه کرمانی ها در عرصه دفاع از انقلاب، حضور پررنگ و بالاتر از میانگین کشوری دارند گفت: یک سوم کرمانی ها عضو بسیج هستند.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه پیروزی در دفاع مقدس را مرهون مردم و بسیجیان هستیم؛ افزود: در دوران دفاع مقدس اقشار مختلفی حضور داشتند که هر قشر، تعدادی شهید هم داد.

وی گفت: آمار روحانیون در دفاع مقدس 35 هزار نفر بود که بیش از 5400 نفر آنان به شهادت رسیدند و بالاترین آمار شهدای کشور بر اساس ضریب جمعیتی، شهدای روحانی هستند و امروز که روحانیت مورد هجوم واقع می شود و حضور روحانیت در دفاع مقدس را کم رنگ جلوه می دهند اما این آمار نشان می دهد روحانیت بالاترین حضور را در دفاع مقدس داشتند.

حجت الاسلام محسن زاده تصریح کرد: سهم استان کرمان در شهدای روحانی از دیگر استان های کشور بیشتر و 138 شهید روحانی است که بحث کنگره شهدای روحانی از سال پیش مورد توجه قرار گرفت و از 32 استان کشور به جزء کرمانشاه و قم و تهران و کرمان، بقیه استان ها کنگره شهدای روحانی را انجام دادند.

وی اعلام کرد: عصر سوم خرداد هم گردهمایی بزرگ فاتحان خرمشهر است و از سخنرانی آیت الله سعیدی در سپاه پاسداران بهره می بریم و در بحث شهدای روحانی استان بیش از 30 هزار سندجمع آوری شده و بیش از 5 هزار قطعه عکس از دوران های مختلف زندگی این شهدا امانت گرفته و اسکن شده و 500 قطعه فیلم کوتاه هم تهیه شده که امروز ذخیره خیلی خوبی به عنوان شهدای فرهنگی در اختیار مردم قرار می دهیم.

این مسئول افزود: شهدای روحانی که هر دو برادر بودند؛ شهیدان غروی از رفسنجان، قائمی پور از راور، زنگی آبادی از زرند و پورمحمدی و شهدای روحانی که پدر و پسر بودند، شهیدان امامی پناه از سیرجان هستند و یک شهید جاویدالاثر روحانی- بهاءالدینی- از سیرجان در جریان اشغال خرمشهر اسیر یا شهید شدند که هنوز برنگشته است و عده ای هم از این 13 نفر شهدای ترور هستند از جمله شهید باهنر که شخصیتی جهانی است و شهیدان ایرانمنش، مغفوری و مصطفوی؛ از جهت سن هم مثل سایر اقشار بسیج طلبه 14 سال تا روحانی شهید 60 سال داشتیم.

وی با بیان اینکه تعداد شهدای روحانی لشکر ۴۱ ثارالله بیش از این است(با احتساب شهدای هرمزگان و سیستان و بلوچستان)نقش پررنگ ائمه جمعه در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و ادامه داد: همچنین در این کنگره از6 عنوان کتاب از جمله تذکره شهدای روحانی و دائرة المعارف شهدای روحانی استان و سایتی با عنوان شهدای روحانی استان در سوم خرداد رونمائی می شود.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 132 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 23:11

به همت بسیج جامعه پزشکی همدان در هفته سلامت انجام شد؛

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان آتیه تامین اجتماعی همدان گفت: به مناسبت هفته سلامت و شعار «غلبه بر دیابت» طرح غربالگری دیابت و فشارخون در بیمارستان آتیه تأمین اجتماعی برگزار می‌شود.

محدرضا مجذوبی در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: به مناسبت هفته سلامت و شعار «غلبه بر دیابت» طرح غربالگری دیابت و فشارخون در بیمارستان آتیه تأمین اجتماعی برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با هفته سلامت طرح پایگاه سلامت، کنترل قندخون و فشارخون افراد بالای 45 سال با هدف غربالگری و کنترل دیابت در دست اجرا است.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان آتیه تامین اجتماعی همدان ابراز داشت: این طرح از تاریخ 28 فروردین ماه آغاز شده و تا یکم اردیبهشت به صورت صبح و عصر در بیمارستان آتیه تامین اجتماعی همدان در حال برگزاری است.

وی اظهار داشت: همزمان با کنترل اگر موارد غیر طبیعی در افراد مشاهده شود به درمانگاه داخلی ارجاع داده می‌شوند و برای آنان نوبت پزشک متخصص گرفته خواهد شد و در مرحله بعد به کلینیک دیابت معرفی می‌شوند تا به صورت مستمر تحت کنترل قرار گیرند.

مجذوبی بیان کرد: افرادی که به کلینیک دیابت معرفی می‌شوند به صورت ماهانه ویزیت می‌شوند و دارو دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح به صورت کاملاً رایگان است، افزود: با دریافت شماره تماس از افرادی که دارای مشکل باشند از آنان برای حضور در کارگاه‌های آموزشی تحت عناوین سبک زندگی، تغذیه و.... دعوت می‌شود.

مسئول کانون بسیج جامعه پزشکی بیمارستان آتیه تامین اجتماعی همدان بیان کرد: از زمان اجرای طرح تاکنون 550 نفر به طرح غربالگری مراجعه کرده‌اند که 90 نفر آنان دارای مشکل دیابت هستند.

وی با اشاره اینکه این طرح در طول سال نیز ادامه دارد، گفت: اجرای این طرح در طول سال در قالب‌های 5 و 10 نفره و به صورت سیار در روستاها انجام می‌شود.

مجذوبی خاطرنشان کرد: علاوه بر کنترل فشار خون و قند خون و دیابت کارگاه‌های آموزشی برای مادران از قبیل مراقبت‌های بارداری و دوران شیردهی و همچنین بهداشت عمومی در مدارس برگزار می‌شود.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ لطفا بر روی آن کلیک نمایید.

انتهای پیام/

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 145 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 23:11

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه در راستا سازندگی شکل گرفت و شاهد فعالیت ها و تلاش های زیادی از این نهاد بوده ایم و قرارگاه تنها رقیب شرکت های خارجی است و سپاه نقش خود را در سازندگی به خوبی ایفا کرده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  سردار محمد مطهری در نشست خبری به مناسبت دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه بازوی قدرتمند ولایت فقیه و پاسدار انقلاب بوده و در طول عمر پربرکت 37 ساله خود همواره خود را سپر انقلاب در مقابل تهدیدات فراوان دشمن قرار داده و با تمام وجود از نظام اسلامی دفاع کرده است.


جانشین سپاه ثارالله استان کرمان افزود: نقش پررنگ سپاه را در تمام صحنه های مهم این 37 سال شاهد بوده ایم از جمله رشادت پاسداران در کردستان، دوران دفاع مقدس و ... شاهد جانفشانی نیروهای سپاه بوده ایم.

مطهری بیان کرد: در سال های نخست انقلاب نقش سپاه در تامین امنیت هواپیماهای شخصی به سپاه داده شد و از دی ماه 63 تاکنون شاهد هواپیماربایی از کشور ما نبوده ایم و در مقابله با هواپیماربایی ها، شهدایی را نیز تقدیم کرده ایم.

وی با اشاره به نقس سپاه در سازندگی کشور تصریح کرد: قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه در این راستا شکل گرفت و شاهد فعالیت ها و تلاش های زیادی از این نهاد بوده ایم و قرارگاه تنها رقیب شرکت های خارجی است و سپاه نقش خود را در سازندگی به خوبی ایفا کرده است.

جانشین سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سپاه براساس ماموریت ها و دفاع از انقلاب اسلامی خود را با نوع تهدید انقلاب تطبیق می دهد و سازمان خشک و بسته ای نیست.

وی افزود: پاسداران کرمانی نیز مانند دیگر مردم ایران اسلامی در زمینه امنیت جانفشانی های زیادی کرده اند و با فرمان امام مبنی بر تاسیس سپاه، منطقه 6 سپاه در استان کرمان شکل گرفت و ابتدا مسوولیت سه استان کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان را داشت.

مطهری تصریح کرد: طی سال های اخیر روند تهدید سخت به سمت تهدید نرم رفت و شکل گیری سپاه های استانی با ادغام ستاد منطقه مقاومت و سپاه لشکر شگل گرفته و فعالیت می کنند و نیروهای سپاه ماموریت های خود را براساس تهدید سخت و نرم انجام می دهند.

وی بیان کرد: محتوای سپاه، نظارت بر انقلاب است و به فرموده مقام معظم رهبری باید سپاه از هر اقدامی که ظرفیت الگو شدن ندارد، پرهیز کند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: دشمن فهمیده که ثبات و ماندگاری انقلاب به ولایت فقیه است و بازوی قدرتمند ولی فقیه در نظام اسلامی، سپاه پاسداران است، لذا این دو رکن را مورد هجمه قرار داده است.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 135 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 23:10

تربیت بدنی سپاه عاشورا و هیئت تیروکمان استان آذربایجان شرقی در جهت همکاری های مشترک تشکیل جلسه دادند.

به گزارش خبرگزاري بسج به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج، با توجه به شروع سال جدید و ایجاد پایگاه استعدادیابی تیراندازی با کمان، جلسه ای در خصوص راهبردها و روشهای پیشبرد اهداف این پایگاه با حضور مسئولین مرکز تربیت بدنی سپاه عاشورا، پایگاه استعدادیابی و هیئت تیراندازی با کمان استان آذربایجان شرقی در فروردین ماه 95 برگزار گردید. 

در این جلسه، مراحل استعدادیابی و استعدادگزینی، زمانبندی مسابقات انتخابی استانی بسیج و نیز برنامه اعزام به مسابقات کشوری تیراندازی با کمان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که تفاهم نامه ای در سال 95 با هیئت تیراندازی با کمان در راستای همکاری دوجانبه جهت ارتقاء این رشته در سطح استان با پایگاه استعدادیابی سپاه عاشورا تهیه و تنظیم گردد.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 134 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 22:10

جناب گودرزي وقتي كاري صورت نمي‌گيرد بايد توقع انتقاد داشت، رسانه‌ها انتقاد مي‌كنند حرف ورزشكاران را مي‌زنند چون مي‌بينند كه كار زمين مانده در اين ورزش زياد است حالا شما توقع داريد كه رسانه‌ها حرف نزنند و انتقاد نكنند

به گزارش خبرگزاري بسیج، وزير ورزش و جوانان از آنچه به زعم او «پس‌گردني» رسانه‌‌هاي ورزشي است دردش آمده است و در گفت‌وگو با نشريه داخلي صندوق پيشكسوتان و قهرمانان لب به اعتراض گشوده كه رسانه‌ها با انتقادهايشان هر جا مي‌رسند به ورزش پس‌گردني مي‌زنند. 

ببخشيد جناب گودرزي، عذرخواهي مي‌كنيم كه مجيز گوي شما نيستيم ولي وقتي اين روزها مي‌بينيم كه عربستاني‌ها چگونه در برابر عراقي‌ها خوار و خفيف شده‌اند و شما و فدراسيون زير نظرتان چگونه مقابل همين عربستان آبرو و امنيت ايران بزرگ را زير سؤال برديد، چاره‌اي جز پس گردني باقي نمي‌ماند. حالا هر كس هر طور دلش مي‌خواهد در خصوص اين پس گردني نتيجه‌گيري كند و تصميم بگيرد مهم نيست، مهم اين است كه شما و بقيه پشت ميزنشينان ورزش كشور حتي با اين پس گردني ها هم بيدار نمي‌شويد. 

جناب وزير محترم ورزش نه فضاي وزارتخانه شما شبيه دانشگاه و كلاس درس است و نه فدراسيون‌ها و رشته‌‌هاي ورزشي و ورزشكاران شبيه شاگردان شما كه توقع «دست بوسي» داريد، اينجا جاي كار است و كار يعني اينكه المپيك همين نزديكي است، يعني جام جهاني خيلي زودتر از آنچه تصورش را كنيد از راه مي‌رسد، يعني بازي‌‌هاي آسيايي ويتنام به چشم بر هم زدني مي‌رسد و اينها كار مي‌طلبد و اگر درست كار نكني سزايش پس‌گردني است نه مجيزگويي و دست بوسي. 

جناب گودرزي فكر مي‌كنم بايد توجه شما را به اين نكته جلب كنيم كه اگر يك فيلم فروش نكند، اگر يك هنرمند و بازيگر سينما ندرخشد و جايزه نگيرد نه به جايي از اين جامعه برمي‌خورد و نه كسي ناراحت مي‌شود، فقط مثل آنچه شما ديده‌ايد در جمع خودشان يا شاد مي‌شوند و يا غمگين و البته احترام قشر هنرمند سينما و تئاتر كاملاً سر جاي خودش محفوظ است ولي جناب وزير ورزش اگر يك قهرمان المپيك، يكي از تيم‌‌هاي ملي و يا يكي از مربيان عنواني كسب كند يا با شكستي روبه‌رو شود مي‌توان تبعات آن را در جامعه به وضوح مي‌توان ديد، پس بيراه نيست كه يادآور شويم اينجا جايي نيست كه همين طور الكي و از سر شكم سيري يكديگر را تقديس كنند و قربان صدقه هم بروند، روح پهلواني، احترام به بزرگ‌تر و پيشكسوت و حس همكاري بايد در ورزش ساري و جاري باشد اما وقتي حرف شنيده نمي‌شود، فرياد خورده مي‌شود و كاري پيش نمي‌رود بايد پس گردني زد نه اينكه براي ظاهرسازي يكديگر را تقديس كرد. 

جناب گودرزي وقتي كاري صورت نمي‌گيرد بايد توقع انتقاد داشت، رسانه‌ها انتقاد مي‌كنند حرف ورزشكاران را مي‌زنند چون مي‌بينند كه كار زمين مانده در اين ورزش زياد است حالا شما توقع داريد كه رسانه‌ها حرف نزنند و انتقاد نكنند؟ خب طبيعي است كه چنين انتظاري در تقابل صريح با رسالت رسانه‌هاست، يعني ما چشمانمان را ببنديم و هيچ نگوييم چون شما و معاونانتان رفتيد فرودگاه اتاق اجاره كرده‌ايد. شما و معاونانتان اگر امور مربوط را به درستي و در زمان خودش انجام دهيد نيازي به اجاره اتاق نداريد، مگر آنكه توقع داشته باشيد خبرنگار از ورزشكار چيزي نپرسد و ورزشكار هم با دستان خالي و فشار زندگي همه چيز را گل و بلبل توصيف كند. در نهايت اينكه جناب گودرزي درست گفتيد. متوليان يك امامزاده بايد حرمت آن را حفظ كنند كه البته به خود شما برمي‌گردد، شما حرمت ورزش را حفظ كنيد، شما به داد ورزش و ورزشكار برسيد، آن وقت هر كس پس گردني زد، رسانه‌اي‌ها تمام قد در دفاع از شما مقابلش سينه سپر مي‌كنند ولي وقتي خود متولي احترام امامزاده را حفظ نمي‌كند آن وقت بايد هم منتظر پس گردني باشد.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 120 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 22:10

روحانی روستای حسین‌آباد عاشوری شهرستان بهار خبر داد

روحانی روستای حسین‌آباد عاشوری با اشاره به مشکلات این روستا گفت: اگر به مشکلات این روستا رسیدگی نشود مطمئن باشید که در چند سال آینده این روستا خالی از سکنه خواهد بود و این یک بحران شدید و خطرناکی است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت‌الاسلام رضا زهره‌وند امروز در نخستین جلسه بررسی مشکلات روستای حسین آباد عاشوری با اشاره به بیانات رهبری در خصوص خدمت به مردم اظهار داشت: امام خامنه‌ای(مدظله العالی) خدمت صادقانه در برابر اعتماد مردم را مهمترین وظیفه مسئولان و کار برای خدا را گره‌گشای تمام امور در هر برهه و زمانی دانسته‌اند و امروز برگزاری چنین جلساتی برای رفع مشکلات مردم اهمیت بسزایی دارد.

وی تصریح کرد: رسیدگی و پیگیری مشکلات مردم وظیفه مسئولان است و حل مشکلات این روستا باید در دستور کار قرار گیرد.

روحانی روستای حسین‌آباد عاشوری بیان کرد: رسیدگی به مشکلات مردم تا رفع کامل آن و جلب رضایتمندی عمومی، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده که باعث افزایش اعتماد مردم به مسئولان و مدیران می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات زیادی در این روستا وجود دارد، گفت: اگر به مشکلات این روستا رسیدگی نشود مطمئن باشید که در چند سال آینده این روستا خالی از سکنه خواهد بود و این یک بحران شدید و خطرناکی است.

زهره‌وند از مشکلات مهم این روستا را مهاجرت عنوان کرد و افزود: در سال‌های اخیر به دلیل نبود آب و اشتغال و دیگر مشکلات بسیاری از روستائیان به خارج از روستا و حتی خارج ازاستان مهاجرت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه افرادی که از این روستا مهاجرت می‌کنند دیگر به روستا برنمی‌گردند، گفت: باید مسئولین امر هرچه زود تر راهکارهایی را در این خصوص داشته باشند.

روحانی روستای حسین‌آباد عاشوری در خصوص مشکلات فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد: رسيدگي به مشکلات فرهنگي و اجتماعي موجود در روستاها زيربناي توسعه و پيشرفت همه جانبه در آنهاست.

وی ادامه داد: متاسفانه علي رغم توسعه فيزيکي در روستا، آن چنان که بايد و شايد تاکنون اقدامات قابل توجهي در خصوص حل مشکلات اجتماعي و فرهنگي در این روستا انجام نشده است.

زهره‌وند با اشاره به ضرورت توجه به حل مشکلات اجتماعي و فرهنگي در روستا اظهار داشت: هر میزان هم به توسعه فيزيکي و روستاها توجه و در مقابل به رفع مشکلات فرهنگي و اجتماعي بي توجهي کنيم، زحمات و امکانات خود را به هدر داده ايم.

وی وضعیت تحصیلی روستای حسین آباد عاشوری را نامناسب دانست و افزود: آمار کم تحصیلات در این روستا بیداد می‌کند و وقتی بنیه علمی ضعیف شود قطعا با بحران مواجه خواهیم شد.

روحانی روستای حسین‌آباد عاشوری با اشاره به وضعیت اشتغال جوانان این روستا گفت: دانش آموزان این روستا در سنین کم ترک تحصیل کرده و در شغل های مطرح این روستا که اکثرا بیرون از روستا است مشغول به کار می‌شوند و در نهایت مهاجرت از روستا را خواهند داشت.

وی بیان کرد: ایجاد کارگاه های کوچک که با حمایت مسئولین باید انجام شود یکی از راهکارهای این مشکلات است.

زهره‌وند وی همچنین بر لزوم ارائه مشاوره رایگان به اهالی روستا در راستای اجرای صحیح طرح های تولیدی وبرگزاری کارگاه های آموزشی در این راستا تاکید کرد.

انتهای پیام/

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 107 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 22:10

پدر شهید احمدی روشن با اشاره به خون بودن دلش از دست دولت کنونی گفت: شما دیدید قلب راکتور اراک را کندند و به جایش سیمان ریختدند و این کار را درست در ایام شهادت مصطفی انجام دادند و اگر شما به جای من بودید چه فکر می کردید.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، پدر شهید احمدی روشن با حضور در مراسم جشن روز ملی فناوری هسته ای در دانشگاه ارومیه گفت: اعتقاد ما این است که اگر یک شهید به اسم مصطفی تقدیم میهن اسلامی کردیم، خداوند به ما تفضل کرد و میلیون ها مصطفی در کشور که شماها باشید عنایت فرمود.

رحیم احمدی روشن مساله هسته ای کنونی کشور را به شیر بی یال و دم تشبیه کرد و اظهار داشت: آقایان به ظاهر در تلویزیون می آیند و چیزهایی می گویند که مثلا صنعت هسته ای ما به رسمیت شناخته شده است اما واقعیت غیر از این است.

پدر شهید پیرامون سابقه مذاکرات در سال های قبل گفت: ما در سال های 82 تا 84 با این شیطان بزرگ یکسری مذاکراتی را در کاخ سعدآباد داشتیم و قرار بود اورانیم 3.5 درصد از آنها بگیریم، ما در قالب قرداد سعدآباد از آمریکایی ها تعهد گرفتیم تا در قبال آن تاسیسات هسته ای را مهر و موم کنیم.

وی با اشاره به خاطره ای از شهید مصطفی احمدی روشن گفت: یک روزی مصطفی پیش من آمد گفت که بودن و نبودن ما آنجا دیگر دلیلی ندارد و من احساس می کنم پولی که می گیرم درست نیست.

احمدی روشن در مورد اتفاقات سال 84 اضافه کرد: با تمام شدن عمر دولت اصلاحات، مقام معظم رهبری دستور دادند هرکسی که باعث مهر و موم شدن تاسیسات هسته ای نطنز شده است باید خودش این خسارت را جبران کند.

پدر شهید روشن با تبیین فضای جدید ایجاد شده بعد از شکست پلمپ ها اظهار داشت: شهید با کمک یک اکیپ چند نفره از دوستان کار غنی سازی را شروع کردند که در نهایت توانستند آن کارهای بزرگ را انجام دهند و غنی سازی را تا 20 درصد را به ثمر برسانند.

وی در رابطه با نظر شهید پیرامون لزوم غنی سازی 20 درصد عنوان کرد: این 20 درصد باعث می شود دست ما در مقابل دشمنی که می خواهد انقلاب را به بیراهه بکشد باز باشد و دشمن در مقابل ما سر فرود آورد.

مهمان مراسم جشن هسته ای دانشگاه ارومیه با اشاره به تحقق این پیش بینی توسط شهید روشن در اول دولت کنونی گفت: متاسفانه دولت مردان هول شدند و وهم کردند که هرچه در پای دشمن بریزیم دشمن جواب خواهد داد و شما دیدید که دشمن قابل اعتماد نیست.

رحیم احمدی روشن ادامه داد: وقتی می بینیم دشمنی را که ملت ایران با تقدیم هزاران شهید از این کشور بیرون انداخته است، عده ای می خواهند تطهیر کنند و به کشور برگردانند برای ما سنگین است.

وی با اشاره به اکسید کردن تمام اورانیم 20 درصد غنی شده در طی چند مرحله عنوان کرد: همه این اتفاقات قبل از قرداد ننگین ژنو رخ داده بود و به محض نوشتن این قراداد ننگین همه بچه های فعال در صنعت هسته ای را بیرون کردند.

پدر روشن در این رابطه افزود: آقای عراقچی و آقای فلانی می آیند در تلویزیون و می گویند که این حرف ها دروغ است و یعنی پدر مصطفی احمدی روشن دروغ می گوید.

وی ادامه داد: آقایان چند شب پیش در تلویزیون سعی کردند اصغر زارعان را بعنوان دانشمند هسته ای برای مردم قالب کنند در حالی که تخصص ایشان حفاظت و حراست از دانشمندان بوده است و انگار که مردم این چیزها نمی فهمند.

رحیم احمدی روشن با تاکید بر عدم رعایت شروط رهبری پیرامون مسئله برجام گفت: آقایان تلاش 11 ساله ای که بیش از 9 تن اورانیوم بود را یک شبه تقدیم روسیه کردند و اسمش را آفتاب تابان گذاشتند.

این میهمان مراسم انجمن اسلامی دانشگاه ارومیه با ابراز تاسف از اینکه آقایان افتضاح خود را اینطور رسانه ای می کنند که با مدد امام زمان و حضرت زهرا این ها را به دست آورده ایم اظهار داشت: دست آوردهای هسته ای را دوستی تقدیم دشمن کردید و بعد اسم حضرت زهرا را روی آن می گذارید!؟

وی در ادامه افزود: این اسمش تبادل آفتاب با آفتابه است که دولت به آن افتخار می کند.

احمدی روشن تصریح کرد: نباید گول حرف بعضی ها را خورد که فکر می کنند عقل ملت ایران به این چیزها نمی رسد.

پدر شهید روشن با اشاره به خون بودن دلش از دست دولت کنونی گفت: شما دیدید قلب راکتور اراک را کندند و به جایش سیمان ریختدند و این کار را درست در ایام شهادت مصطفی انجام دادند و اگر شما به جای من بودید چه فکر می کردید.

احمدی روشن با اشاره به این اقدام دولت افزود: واقعیت این است که دولت با این کارش خیانت کرده است و خیانت شاخ و دم ندارد و در آینده معلوم می شود که ابعاد این خیانت چقدر بوده است.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 180 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 21:08

فرمانده ناحیه شوط از ایستگاه پروش و اصلاح نژاد گوسفند ماکویی که در شهرستان شوط می باشد و به همت جهاد کشاورزی با همکاری بسیج سازندگی اداره می شود بازدید کرد.

این ایستگاه حدود 500 راس گوسفند دوقلو زا در برگرفته که ده نفر از مردم شهرستان را مشغول به کار کرده است.

فرمانده ناحیه شوط در این بازدید با اشاره به اهمیت عملیاتی کردن طرح های اقتصاد مقاومتی بیان کرد: متأسفانه در سال‌های اخیر مسئولان کشور عملکرد نامناسبی در ارتباط با عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی داشتند بنابراین انتخاب شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در حقیقت هشدار مجدد مقام معظم رهبری به جنبه اجرایی این نوع اقتصاد است.

سرهنگ مهدی رضوی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های دولتی و مردم نسبت به اقتصاد مقاومتی اعتقاد دارند بیان کرد: این امر باید به عرصه عملیاتی برسد چراکه در کشور ما ظرفیت‌ها و داشته‌های بسیاری برای رسیدن به نقطه مطلوب اقدام و عمل در راستای اقتصاد مقاومتی وجود دارد و باید از آن به بهترین وجه استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی یک جبهه است که همه بخش‌های تولید، مصرف و اشتغال پایدار را در برمی‌گیرد اضافه کرد: اقتصاد مقاومتی در برگیرنده همه موضوعاتی است که معیشت مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

فرمانده ناحیه شوط در ادامه افزود: کشور ما نیازی به اتکا به سرمایه‌گذاری‌های خارجی ندارد بلکه با اتکا بر سرمایه‌گذاران داخلی و ایجاد زمینه مناسب برای سرمایه‌گذاری آن‌ها می‌توان در بخش‌های تولیدی شرایط خوبی را ایجاد کرد و علاوه بر این مردم نیز باید توجه ویژه‌ای به مصرف کالاهای داخلی داشته باشند تا اقتصاد مقاومتی در جامعه عملیاتی شود.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 155 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 21:08

کارآفرین پلدشتی گفت: بیکاری باعث شد به فکر آغاز شغلی بیافتم که وابسته به دولت نباشد و صفر تا صد آن توسط خودم انجام شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، کار آفرین پلدشتی می گوید: بیکاری طی چندین سال گذشته تبدیل به مهمترین دغدغه فکریم شده بود.

فردین علیزاده می افزاید: بیکاری باعث شد به فکر آغاز شغلی بیافتم که وابسته به دولت نباشد و صفر تا صد آن توسط خودم انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به این که با روش های گوساله پروری آشنایی نسبی داشتم به فکر ایجاد آغاز این کار افتادم.

کار آفرین پلدشتی اظهار کرد: اندک پس اندازی در حساب بانکی خود داشتم و با وامی که از ناحیه مقاومت بسیج سپاه پلدشت داده شد این شغل را آغاز کردم.

علیزاده با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: تمام تلاش خود را بکار گرفتم تا زمینه اشتغال برای دیگران را نیز فراهم کنم.

وی تصریح کرد: در این زمینه 3 نفر به صورت مسقیم و 3 نفر به صورت غیر مستقیم مشغول بکار شده اند.

کار آفرین پلدشتی می گوید: جوانان و سرمایه دارها می توانند با سرمایه گذاری در زمینه شغل های پایه ای، زمینه اشتغال برای دیگران را نیز فراهم کنند.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 170 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 21:08

اعترافات رئیس بانک مرکزی «بد»نیست ولی آیا پیش از این، بدعهدی آمریکایی‌ها قابل پیش‌بینی نبود؟

خبرگزاری بسیج مازندران، ابراهیم رزاقی کارشناس مسائل اقتصادی در گفت‌وگو با «دانا» و با اشاره به پیش‌بینی‌های رهبر معظم انقلاب در خصوص بدعهدی آمریکایی‌ها عنوان کرد: اینکه امروز آقای سیف به این موضوعات اعتراف کرده است بد نیست اما سؤالی که وجود دارد این است که آیا آقای سیف نمی‌توانست پیش از این بدعهدی آمریکایی‌ها را پیش‌بینی کند و اینگونه بدعهدی آمریکایی‌ها را برای مردم بیان کند.

وی با بیان اینکه ما با مذاکره با آمریکایی‌ها از حیثیت بین‌المللی خودمان هزینه کردیم خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها پس از برجام روز به روز عرصه را تنگ‌تر کرده‌اند اما هنوز هم مسئولان ما خوش خیالی می‌کنند که آمریکا به تعهداتش عمل خواهد کرد.

کارشناس مسائل اقتصادی با بیان اینکه امروز ما باید از حالت انفعالی که داریم خارج شویم افزود: خارج شدن از این حالت انفعالی بعید به نظر می‌رسد و من فکر می‌کنم که آقای سیف جزء استثنائات در این زمینه است.

رزاقی ادامه داد: باید ببینیم که حالا آقای سیف کاری می‌کند که نشان بدهد مسئولان ما واقعاً می‌خواهند مشکلات اقتصادی کشور را حل کنند. یعنی کاری کنند که سرمایه‌های اقتصادی ما صرف تولید شود و از دلار ارزان برای واردات خبری نباشد.

وی با بیان اینکه دلار ارزان یعنی نابود کردن تولید داخلی تصریح کرد: تولیدات داخلی ما امروز وابسته شده به واردات و حجم واردات به دلیل دلارهای ارزان به قدری بالا رفته که دیگر تولیدات داخلی ما در کارخانه‌ها خاک می‌خورد.

رزاقی ادامه داد: این یک برنامه جهانی است که بخشی از آن در داخل پیاده می‌شود و برنامه این است که به مردم القا کنند که شما خودتان هیچ‌اید و برای پیشرفت به ما محتاج‌اید.

وی گفت: دولت‌های غربی به دنبال این هستند که همه وابسته به آن‌ها باشند و خط و خطوط آمریکایی را در کشورها پیاده کنند. سیاست‌های تعدیل در هیچ کشوری موجب پیشرفت اقتصادی نشده است.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 118 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:45

نامزد ناکام وزارت علوم خواستار برکناری و جابه‌جایی برخی وزرای کابینه شد. نجفی همچنین می‌گوید؛ بهتر است عارف به جای لاریجانی رئیس مجلس شود.

خبرگزاری بسیج مازندران، محمدعلی نجفی عضو سابق کارگزاران که اکنون عنوان مشاور اقتصادی رئیس جمهور را یدک می‌کشد به روزنامه آفتاب یزد گفته است: اگر احساس کنیم که مثلاً معرفی آقای دکتر عارف به عنوان ریاست مجلس منجر می‌شود که اصولگرایان طرفدار آقای لاریجانی و طرفدار دولت به سمت جریان تندرو اصولگرا میل پیدا کنند به نظر من حتماً باید در آن تصمیم تجدید نظر کرد و در مورد آن دقت نمود. این مقدمه بحث بود اما در مورد مقایسه آقای دکتر عارف و آقای دکتر لاریجانی باید عرض کنم که به هر حال پیام رأی مردم این بود که آنها علاقه‌مند به یک نوع تغییر هستند که این تغییر حتی در سطح دولت و دستگاه‌های اجرایی هم هنوز مورد مطالبه است و همین طور در سطح مجلس، بنابراین انتخاب مجدد آقای دکتر لاریجانی به ریاست مجلس می‌تواند یک پیام ناامید کننده به مردم بدهد، چون مردم دلشان می‌خواهد حتی در سطح مجلس هم شاهد تغییر باشند.

در حالی که اصلاح‌طلبان فعلاً در اقلیت مجلس دهم هستند، وی ادامه می‌دهد: رأی مردم در انتخابات مجلس نشان دهنده خواست آنها برای تغییر است و این خواست آنها فقط در حد مجلس خلاصه نمی‌شود.

یعنی آنها انتظاردارند که در سطح دولت یا حتی خارج از دولت هم تغییراتی ایجاد شود، بنابراین من فکر می‌کنم اگر بخواهیم به رأی مردم احترام بگذاریم و به آن توجه کنیم یکی از اقداماتی که باید در این راستا انجام شود، ترمیم کابینه است. حالا اینکه این ترمیم کابینه در کدام یک از وزارتخانه‌ها و در چه سطحی انجام شود بستگی دارد به صلاح دید آقای دکتر روحانی ولی من به عنوان کسی که از بیرون نگاه می‌کنم به مسائل جامعه و همین طور مسائل دولت، فکر می‌کنم که در این مرحله ترمیم کابینه به صلاح دولت است.

نجفی افزود: من توصیه‌ام به دکتر روحانی این است که در مواردی که صلاح می‌دانند در ارتباط با بعضی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها هر چه زودتر در مورد ترمیم کابینه تصمیم بگیرند.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 130 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:45

یک روزنامه زنجیره‌ای پس از مشاهده سیل ویرانگر اخیر در جنوب کشور اذعان کرد جنجال‌های منفی یکی دو سال اخیر علیه سدسازی در دولت قبل، بی‌ربط و ضد منافع ملی بوده است.

خبرگزاری بسیج مازندران، رسانه‌ها و نشریات زنجیره‌ای و محافل شبه اصلاح‌طلب در چند سال اخیر با دستاویز قراردادن خشکسالی و خشکیدن برخی دریاچه‌ها، به تمسخر و تخطئه سدسازی در دولت قبل روی آورده بودند.

اما روزنامه اعتماد در این زمینه در سرمقاله‌ای نوشت: سیلی که روزهای گذشته در خوزستان و لرستان آمده است، در نوع خود بی‌نظیر و به تعبیر دقیق‌تر کم‌نظیر بوده است. شاید کسی تصویر دقیقی از میزان آبی که وارد رودخانه‌های خوزستان شده است نداشته باشد. وقتی که می‌گوییم 8000 متر مکعب آب در ثانیه وارد مخزن سد دز شده است، باید تصور روشنی از ماجرا به دست آورد، به بیانی دیگر در هر ثانیه به اندازه 90 دستگاه اتوبوس ولووی بین شهری آب داخل سد می‌شود! و این رقم بسیار بزرگی است، و باز برای اینکه تصویر روشن‌تری پیدا شود، حجم آب ورودی طی فقط یک روز آخر هفته گذشته به پشت سد دز به اندازه دو برابر حجم سد امیرکبیر کرج بود و معادل مصرف آب 4/5 ماه مردم تهران! روشن است که اگر این حجم آب در پشت سدها کنترل نمی‌شد، خسارت بسیار زیادی به مردم خوزستان وارد می‌کرد. یکی از بدترین این سیلاب‌های چند دهه اخیر سیلی بود که پیش از احداث سد کرخه آمد. رودخانه کرخه برخلاف رود کارون به نسبت رودخانه وحشی محسوب می‌شود و در حالی که آب معمول آن خیلی کمتر از کارون است، ولی در مواقع طغیان و سیل تا هزاران متر مکعب آب در ثانیه نیز در آن جاری می‌شود و همین موجب خسارت فراوان آن می‌شود.

این روزنامه می‌افزاید: لذا یکی از منافع مهم سدسازی را جلوگیری از خسارت‌های ناشی از سیلاب‌ها می‌دانند. با توجه به حملات وسیعی که طی یکی، دو سال گذشته علیه سیاست سدسازی صورت گرفته بود، بارش‌های اخیر، این فرصت را فراهم کرد که وزیر نیرو به خوزستان و بازدید از سد دز رفت و معاون وی نیز از فرصت استفاده کرد و به مخالفان سدسازی پاتک زد تا در دفاع از منافع سدسازی چنین بگوید که: «با وجود این سدها در خوزستان در این مدت علاوه بر مهار و تسکین سیلاب، حجم آب بسیار خوبی وارد مخازن سدها شده است، اما نبود این سدها باعث خسارت بسیار شدید به شهرها و روستاهای مسیر رودخانه از جمله شهر اهواز می‌شد. با بررسی عمیق در خصوص اثرات سیلاب خواهیم دید که این سدها علاوه بر اینکه در همین چند روز چندین میلیارد متر مکعب سیلاب را در خود ذخیره کرده‌اند، از بروز خسارت‌های مادی و انسانی در پایین دست رودخانه‌ها نیز جلوگیری به عمل آورده‌اند. در زمان آغاز یک طرح سدسازی و در ادامه در زمان اختصاص اعتبار برای سدهایی که هم از نظر توجیه اقتصادی و محیط زیستی مورد تأیید هستند، انتقادهای فراوان غیر کارشناسی صورت می‌گیرد.

اما در مواقع بحران‌هایی اینچنین می‌توان دید که این اعتبارها اگر برای ساخت سد استفاده نمی‌شد، باید برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل هزینه می‌شد. «فقط یادآور می‌شود سدسازی صنعتی بزرگ در دنیاست و یکی از افتخارات جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.» نشریات زنجیره‌ای به همراه رسانه‌های بیگانه سعی کرده بودند از این نقطه قوت در تمام کشورهای پیشرفته دنیا به عنوان حربه و نقطه ضعف علیه جمهوری اسلامی و کارنامه آن استفاده کنند.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 122 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 16:45

در حوزه فیلم مقاومت نباید مخاطب تصور کند که هدفمان ساخت یک فیلم سفارش شده یک سازمان است، بلکه باید پیام ها و ارزش های مقاومت و پایداری را به طور غیرمستقیم به مخاطبان انتقال دهیم چرا که تجربه نشان داده گاهی انتقال پیام به طور مستقیم، اثر معکوس در مخاطب دارد.

سعید سعدی تهیه کننده سینمای ایران در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به ساخت فیلم های ضدارزشی در سینما گفت: متاسفانه گاهی شاهد ساخت فیلم های ضد ارزشی و ضد خانواده در سینمای کشورمان هستیم که عمده ترین هدف سازندگان آن، انگیزه تجاری و جذب مخاطب است اما نباید به این منظور، فرهنگ غلط به مردم انتقال داده شود.

وی افزود:جذب مخاطب اصول اولیه هر تولید فیلم است اما به شرطی که پیام ها و مفهوم خوب و متناسب با فرهنگ کشورمان را برای مخاطبان انتقال دهد.

سعدی خاطر نشان کرد: ما در یک کشور اسلامی زندگی می کنیم و نیاز است که در حوزه سینما، در جهت ساخت فیلم های ارزشی و اسلامی قدم برداریم و در این خصوص باید امکانات لازم در اختیار فیلمسازان قرار بگیرد.

این تهیه کننده افزود: در حوزه فیلم مقاومت نباید مخاطب تصور کند که هدفمان ساخت یک فیلم سفارش شده یک سازمان است، بلکه باید پیام ها و ارزش های مقاومت و پایداری را به طور غیرمستقیم به مخاطبان انتقال دهیم چرا که تجربه نشان داده گاهی انتقال پیام به طور مستقیم، اثر معکوس در مخاطب دارد.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 117 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 15:39

معاون فرهنگی وامور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: جشن باشکوه پدران آسمانی همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان امیرالمومنین(ع) در کلیه شهرستانها برگزار می شود.

نارمنجی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، ضمن تبریک پیشاپیش میلاد حضرت امیرالمومنین علی(ع) گفت: طبق سنوات گذشته و به همت فرزندان شهدا و ستاد پدران آسمانی و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ، مراسم جشن و دیدار با پدران آسمانی در سطح استان برگزار می شود.


وی عنوان کرد: 13رجب سال جاری همزمان با سالروز ولادت باسعادت مولای متقیان حضرت امام علی(ع) برابر با دوم اردیبهشت ماه، روز پدر است و این روز فرصتی مناسب برای تکریم مقام پدران آسمانی و شهدای گرانقدر است.


معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان افزود: مراسم غباروبی و عطر افشانی با حضور فرزندان معزز شاهد در گلزار مطهر شهدا در سراسر استان، در روز پنج شنبه مورخ 2 اردیبهشت ماه 1395، برگزار خواهد شد.


وی افزود: به همین مناسبت، جشن باشکوه پدران آسمانی همزمان با سالروز ولادت مولای متقیان امیرالمومنین امام علی(ع) در کلیه شهرستان های تابعه استان خراسان جنوبی برگزار می شود.

انتهای پیام/ 12165

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 165 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 15:39

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود تأكيد كرد؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود گفت: استفاده از ظرفیت حلقه های صالحین در امر اشتغالزایی اعضا و آموزش مهارت های مختلف در امر اشتغالزایی خانگی در جهت تعمیق روابط خانوادگی و جلوگیری از جدایی مادر خانواده از این فضا و ورود به جامعه مؤثر است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در گردهمایی سرگروه ها و مربیان صالحین بسیج جامعه زنان در حسینیه شهدا کانون جوانان بسیج شاهرود در سخنانی با اشاره به سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و توجه به این فرمان رهبری اظهار کرد: بسیج مستضعفین با توجه به رویکرد دشمن در جنگ نرم حلقه های صالحین را در پایگاه ایجاد کرد و اصل کار در پایگاه ها را بر تربیت و پرورش و تعمیق بصیرت و معرفت بسیجیان قرار داد.

وی افزود: با توجه به اهمیت صالحین در بسیج و تبیین منویات رهبری در جامعه باید تلاش شود تا حلقه های صالحین ما در این امر مهم تلاش مضاعفی را داشته باشند و متربیان را در این جهت هدایت كنند.

فرمانده سپاه شاهرود خاطرنشان کرد: حلقه های صالحین و حضور تعدادی از اعضا بسیج در این مجموعه خود فرصتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است و می توان از این پتانسیل و ظرفیت استفاده کرد.

وی تصریح کرد: اقدام و عمل ما با توجه به تاکیدات رهبری و در کلیات اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی ایشان کاملاً روشن است که مردم باید چه کاری انجام دهند و مسئولین چه وظیفه ای دارند و همه باید تلاش کنیم تا در این جهت حرکت نماییم.

دامغانی بیان کرد: استفاده از ظرفیت حلقه های صالحین در امر اشتغالزایی اعضا و آموزش مهارت های مختلف در امر اشتغالزایی خانگی در جهت تعمیق روابط خانوادگی و جلوگیری از جدایی مادر خانواده از این فضا و ورود به جامعه مؤثر است.

وی اظهار کرد: مشکل امروز ما این است که زنان ما در بیرون از خانواده حضور دارند و با مخاطرات فراوانی روبه رو هستند و بنیان خانواده و فرزندان از مهر مادر دور هستند اما با توجه به مهارت آموزی در صالحین و ایجاد اشتغال خانگی می توان این مشکل و معضل را حل کرد.

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه دشمن بر بنیان خانواده ها تمرکز كرده و زنان را هدف قرار داده است، گفت: بسیار از مشکلات ما از این است که خانواده های ما از آن استحکام برخوردار نیستند و آن هم به دلیل وجود ماهواره و مشکلات دیگری است که سبب اختلاف و تشکیک در این امر را فراهم می آورد.

وی عنوان کرد: ما باید تلاش کنیم تا بتوانیم در جامعه اثرگذار باشیم و این اثرگذاری به گونه ای باشد که بسیج حضورش در جامعه و در عرصه ها و اقشار مختلف ملموس باشد و این به توجه ما در این امر و میزان اهمیت و دقت ما بستگی دارد.

در این گردهمایی مربیان صالحین به ارائه نظرات خود در امر اجرای برنامه های صالحین پرداختند.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 104 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 15:39

به گزارش خبرگزاری بسیج، جان کری، وزیر خارجه آمریکا بامداد سه‌شنبه در نشستی در  گروه حامی اسرائیل «جی‌استریت» سخنرانی کرد. 

وی از حمایت «قدرتمندانه و صریح» جی‌استریت از توافق هسته‌ای ایران تقدیر کرد و گفت: «برجام، کماکان بهترین روش برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است.»

کری، محدودیت‌های غنی‌سازی یعنی غنی‌سازی 3.6 درصدی برای ایران برای 15 سال، رصد تمامی مسیرهای اورانیوم تولید شده برای 25 سال، دسترسی قانونی به هر تأسیسات مشکوک برای کل دوران توافق را معیارهایی قابل اندازه‌گیری دانست که  توافق هسته‌ای با ایران را قابل دفاع می‌کنند. وی گفت: «اینها واقعیت‌هایی هستند که روشن می‌سازند کشوری که دو ماه با ساخت بمب فاصله داشت اکنون حداقل یک سال فاصله دارد و ما توانایی رصد اینکه آنها چه می‌کنند را داریم.»

وزیر خارجه آمریکا سپس درباره پول‌های آزادشده برای ایران در نتیجه برجام، با رد اظهارات برخی منتقدان داخلی آمریکا که آن را بین 100 تا 150 میلیارد دلار برآورد می‌کردند، گفت: «برآورد ما حدود 55 میلیارد دلار بود.»

وزیر خارجه آمریکا در ادامه گفت که ایران از زمان توافق هسته‌ای تنها به حدود 3 میلیارد دلار از این دارایی‌ها دست پیدا کرده است.

وزیر خارجه آمریکا علاوه بر این بار دیگر گفت که حمایتش را از راه حل دو دولتی برای سازش بین فلسطین و اسرائیل را اعلام می‌کند.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 14:38

نیروی انتظامی باگرامیداشت دوم اردیبهشت ماه؛ سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی آورده است؛ بی‌تردید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاسی از تفکر عاشورایی سالار شهیدان، درکنار سایر نیروهای مسلح در راستای ارتقای آمادگی‌ها و توانمندی‌های دفاعی کشور، لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

 
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با صدور پیامی، دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی است که همپای انقلاب متولد و مسئولیت‌های خطیر و سنگینی را برای پاسداری از انقلاب، دفاع از نظام و آرمان‌های بلند امام خمینی (ره) و شهدای گرانقدر عهده دار شد و در این راستا کارنامه درخشان، در تاریخ پر افتخار ایران عزیز به یادگار گذاشته است.
این نهاد انقلابی در اوج اقتدار و صلابت در تمامی عرصه‌ها، در کنار سایر نیروهای مسلح به سان دژ مستحکم ملت ایران عمل کرده و نقش کلیدی خود در شکست، خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات گوناگون بیگانگان و ضد انقلاب در عرصه‌های مختلف جنگ‌های سخت و نرم را همواره ایفا کرده که مورد اعتراف دوستان و دشمنان انقلاب قرار است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یکی از اولین و اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، دانش، آمادگی رزمی، تخصص، حفظ» روحیه انقلابی «توانست قله‌های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت‌های بی‌شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.
نیروی انتظامی دین‌داری، مردمی بودن، ولایت‌مداری، ایثار و شهادت‌طلبی، سلحشوری نظامی، خلوص معنوی و بصیرت سیاسی را از برجسته‌ترین شاخص‌های سپاه پاسداران انقلاب توصیف و تصریح کرده است: تردیدی نیست، پروژه‌» سپاه هراسی «، ناشی از موفقیت‌های بی‌نظیر و خدشه‌ناپذیر سپاه در عرصه پاسداری از انقلاب و رفع نیازهای حیاتی جامعه و ملت ایران و هم چنین سربلندی برابر نقشه‌های شیطانی و توطئه‌های ضدایرانی و ضدانقلابی است.
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجلیل از حماسه سازی‌های آزادگان‌، جانبازان‌، ایثارگران و رزمندگان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز امیدواری می‌کند این نیروی مکتبی و مردمی در سایه اتکا به قدرت لایزال الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحق ایشان، فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز، در سالی که به نام» اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل «مزین شده است بیش از پبش در کنار سایر نیروهای مسلح در راستای تحقق رسالت‌های خویش موفق باشد.
منبع: ایلنا

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 130 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 14:38

شرکای اروپایی از سیاست‌های تحریمی آمریکا علیه ایران پیروی می‌کنند و تحریم‌های آمریکا همچنان ادامه دارد.


خبرگزاری بسیج مازندران، رادیو آمریکایی فردا در تحلیلی خاطر نشان کرد: بانک‌های اروپایی همچنان به خاطر تحریم‌های آمریکا از ایران پرهیز می‌کنند. تأکید جک لو وزیر خزانه‌داری  بر اینکه «اعمال تحریم‌های ایران در رابطه با حمایت از تروریسم، برنامه‌ موشکی و نقض حقوق بشر ادامه خواهد یافت» نشانه عدم تغییر سیاست‌های کنونی دولت آمریکا در جهت کاهش فشارهای اقتصادی و مالی علیه تهران، خارج از چارچوب توافق اتمی 15 ماه ژوئیه سال گذشته است.از سال 2008 تاکنون آمریکا معامله تجاری با دلار برای ایران را تحریم کرده و در نتیجه موسسات تجاری و مالی آمریکا حتی در صورت گشودن حساب‌های اعتباری فراساحلی (خارج از حوزه قضایی آمریکا) قادر به انجام معامله تجاری دلاری و مبادلات مستقیم بانکی با ایران نیستند.دولت آمریکا در روزهای پایانی ماه گذشته مسیحی، «انجام مذاکره» شرکت بوئینگ برای ورود به بازار خرید هواپیماهای مسافری ایران را مجاز اعلام داشت، در حالی که قانون منع مبادلات تجاری با دلار برای ایران همچنان برجا است.این گزارش می‌افزاید: از میان نرفتن این مانع نه تنها تاکنون واردات کالا از سوی ایران را با مشکلات بانکی گذشته همچنان دست به گریبان نگاه داشته، که در رابطه با افزایش سریع‌تر صادرات نفت خام ایران نیز تاثیر منفی خود را حفظ کرده است. ادامه مشکلات بیمه نفتکش‌های حامل نفت‌خام ایران و افزایش قیمت بیمه در موارد ممکن، بسیاری از خریداران را از داخل شدن در بازار تازه گشوده شده باز داشته است و در مواردی حتی به لغو خرید و عودت محموله انجامیده است.رادیو فردا افزود: بانک‌های بزرگ جهان از سال 2008 تاکنون بیشتر به اتهام نقض تحریم‌های اعلام و ابلاغ شده از سوی خزانه‌داری آمریکا، اعم از مصوبات قانونی شده کنگره و یا فرمان‌های اجرایی رئیس‌جمهور، در حدود 200 میلیارد دلار جریمه شده‌اند. در وضعیت ادامه نگرانی بانک‌های بزرگ جهان برای داخل شدن در هر نوع معامله با ایران، بازسازی مبادلات تجارت خارجی برای ایران بسیار دشوارتر خواهد بود.حل مشکلات بانکی تجارت خارجی ایران تنها با دادن اجازه استفاده از خدمات «سوئیفت» ممکن نیست، چنانکه گشودن حساب‌های اعتباری برای شرکت‌های طرف معامله با ایران و پرداخت بهای خریدهای خارجی با استفاده از خدمات بانکی، به دلیل خودداری بانک‌های بزرگ نسبت به گشودن حساب‌های اعتباری، تا مدتی نامعلوم همچنان دشوار باقی خواهد ماند.رادیو فردا می‌گوید: «اداره کنترل دارایی‌های خارجی» در وزارت خزانه‌داری آمریکا، تحریم‌های اقتصادی و مالی علیه ایران را برپایه سیاست‌ خارجی و ملاحظات امنیت ملی آن کشور به موقع اجرا گذاشته و شرکای اروپایی آمریکا نیز با پیروی از هدف مشترک بر آن گردن نهاده‌اند، در حالی که هدف اعلام نشده تحریم‌ها  در توجیه عادلانه بودن «ظلم بالسویه» و همسو با محروم ماندن شرکت‌های آمریکایی، دور نگاه داشتن شرکت‌های بزرگ اروپایی از بازار ایران را نیز تعقیب می‌کند و این سیاست با وجود پاره‌ای گشایش‌های صورت گرفته بعد از توافق اتمی، همچنان بی‌تغییر است.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 139 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 14:38

ارشد نظامی آجا در استان‎های گلستان و مازندران:

ارشد نظامی آجا در استان‎های گلستان و مازندران در مراسم رژه حماسی نیروهای مسلح به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای زمینی سرافراز گفت: ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار ماموریت‎های خود را به سرانجام می‎رساند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، امیر سرتیپ دوم مهدی معمار باشی پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز ارتش و رژه حماسی نیروهای مسلح استان گلستان یاد و خاطره 4 هزار شهید استان گلستان را گرامیداشت و اظهار کرد: ارتش با 49 هزار و 500 شهید در راه انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ولایت مداری خود را ثابت کرده است.

وی تصریح کرد: امروز علی غم شرایط نامساعد آب و هوایی و زیر بارش باران فرزندان شما در ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح به میدان آمدند تا بار دیگر به پیام معمار کبیر انقلاب لبیک بگویند.

ارشد نظامی آجا در استان‎های گلستان و مازندران ابراز داشت: ارتش با بیش از 49 هزار شهید که تقدیم راه انقلاب اسلامی کرده به حسن اعتماد معمار کبیر انقلاب اسلامی پاسخی با عزت داده است.

معمار باشی ضمن تشکر از خانواده شهدا، ایثارگران و شهروندانی که در مراسم حضور یافتند و از فرزندان خود در ارتش حمایت کردند، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران توانسته با اقتدار ماموریت‎های هود را به سرانجام برساند.

انتهای پیام/

 

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 146 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 13:33

نمایندگان با تصویب تبصره ای مقررکردند از ابتدای سال ۱۳۹۵ به قیمت خرده‌فروشی هر نخ سیگار وارداتی مبلغ ۵۰۰ ریال، تولید مشترک مبلغ ۳۵۰ ریال و تولید داخلی مبلغ ۱۰۰ ریال به عنوان عوارض اضافه شود.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بررسی بخش در آمدی تبصره ای در خصوص عوارض دخانیات در دستور کار صحن علنی قرار گرفت.

نمایندگان با الحاق تبصره ای به لایحه بودجه مقرر کردند از ابتدای سال ۱۳۹۵ به قیمت خرده‌فروشی هر نخ سیگار وارداتی مبلغ ۵۰۰ ریال و تولید مشترک مبلغ ۳۵۰ ریال و تولید داخلی مبلغ ۱۰۰ ریال به عنوان عوارض اضافه می‌شود.

وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف است مبالغ مزبور را از واردکنندگان و تولیدکنندگان حسب مورد اخذ و به حساب درآمد عمومی موضوع ردیف جدول شماره ۵ این قانون واریز نماید.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 126 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1395 ساعت: 13:33